Ana içeriğe atla

Azerbaycanlı Arkadaşım Aynur Özmen :) (Röportaj)


Blog adınız ve sizin adınız?

İsmim Aynur Özmen. Blog adım BY Nulka. http://nulkam.blogspot.com/
Nerelisiniz kaç doğumlusunuz ve nerede oturuyorsunuz?
Azerbaycanlıyım.1983 dogumluyum.İstanbulda oturuyorum.

Blogunuza baktığımda el emeği göz nuru satışa çıkardığınız ürünlerinizi gördüm bunun hakkında bizi
bilgilendirir misiniz?

Aile heyatı kurmadan önce kendi memleketimde terzi olarak calışıyordum.Evlenip yuva kurduktan
sonra iş hayatını bırakıp evimin hanımı oldum.Daha sonra dünyalar tatlısı cocuklarım oldu.Onlarla
ilgilenmek,güzel anılarını kacırmamak işten daha önemli idi benim için.Bu sürec içerisinde
sürekli meslegimle ilgili araştırmalara da devam ettim.Ve işime ancak internet üzerinden
cocuklara tasarımlar yaparak devam ede bileceğimi düşündüm ve başladım.Şimdi internet
üzerinden tütü etek,takım,keçe ayakkabı,keçe çanta siparişleri alıyorum,evde hazırlayıp kargoyla
gönderiyorum.Böylece hem işimi hem evimi idare etmeye calışıyorum.

Blog kullanmaya nasıl karar verdiniz?

Böyle bir işe başlarken nasıl daha cok kitleye ulaşa bilirim deye düşünürken blog acmaya karar
verdim.İlk başlarda daha önceden yaptıgım farklı ürünleri yayınlayarak başladım.Böylece blogu farklı
cevreler de izlemeye başladılar.İzleyicilerim de cogaldıkca daha bir mutlu oluyorum.

Kısaca bloğunuzu ve sizi anlatan bir yazı yazabilirmisiniz?

Kendimi anlatacak olursam eşini,oglunu,kızını,ailesini cok seven genc bir bayan.Herkesin sahip
olmak istediyi sıcak bir yuvam var cok şükür.Ailemle birlikte vakit geçirmeyi,gezmeyi,alışverişi
cok severim.Zamanla farklı fikirlerle karşınızda olucam.Bebek şekerleri,farklı kiyafetler ve başka
tasarımlarla birlikte.Blogumu takipte kalın :) Bana ulaşmak için milaskam@gmail.com adresine mail
atmanız yeterli .
Sevgilerimle BY Nulka...
Ayrıca röportaj içinde cok teşekkür ederim. :)

Yorumlar

  1. Ben teşekkür ederim asıl size :)

    YanıtlaSil
  2. RİCA EDERİM.BENDE SİZİN BLOGUNUZU PAYLAŞMAK İSTERİM.İNŞALLAH YAYINLAYINCA SİZEDE HABER VERİRİRİM :)
    SİZİNLE CALIŞMAK GÜZELDİ.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antibiyotik yerine soğan suyu

‼Çocuğunuz sık hastalanıyorsa, sürekli antibiyotik ve ateş düşürücü kullanıyorsanız, kansızlığı giderecek ilaçlardan fayda göremiyorsanız ya da çocuğunuzu tabii yöntemlerle büyütmek istiyorsanız okumalısınız. Her cumartesi olduğu gibi o hafta da yeni derginin içeriğini konuşuyor, gelecek aylara dair yayın planı yapıyorduk. Konu dönüp dolaşıp çocuklarımız ve mutat hastalıklarına geldi. Bu esnada 3 yıl önce ilk çocuğunu dünyaya getirmiş muhabir arkadaşımız hepimizi şaşırtacak şeyler söylüyordu: “Kızım bu zamana kadar hiç antibiyotik kullanmadı”, “İshal ilaçlarla kesilmemeli”, “39.5' u görmeden ateş düşürücü vermek yanlış”, “Çocuklara bebek bisküvisi yedirilmemeli” gibi bilgileri sebepleriyle anlatıyordu. Bunları duymaya çok alışık değildik. Ama bilgilerin kaynağı bir çocuk doktoruydu ve arkadaşımızın kızı da oldukça sağlıklıydı. Dolayısıyla biz de kendi muayenehanesinde çocuk ve ailelere hizmet veren Dr. Hafize Erkal'ın kapısını çaldık. Antibiyotik kısır döngüsünden nasıl kurtul

Ecrin kocaman oldu etek istiyor artık biz de diktik...

İlk etek denemem diyebilirim nasıl olmuş ^_^