Ana içeriğe atla

Yarışmaya katıl çekilişe hak kazan :)


Bu güzel anahtarlık belkide sizin olabilir :)

Kazanmak için şartlar ;

1. hemen sağdaki bu siteye katıla tıklamak.Bloğumu takip etmeniz ilk koşul:)

2.  Facebook sayfamı beğenmeniz ve arkadaşlarınızı davet etmenizi rica ediyorum. http://www.facebook.com/pages/Merve-Baki/105609002912059  sayfam için hemen linke tıklayabilirsiniz.

3. Bu çekiliş postunu kendi facebook sayfanızda duyurmanız gerekiyor:)

Tüm bu şartları yerine getirdikten sonra e-mail adresinizi ve şartları yerine getirdiğinizi kanıtlayan linkleri yorum olarak bırakıyorsunuz ve çekilişimizi yapıyoruz:)

 Katılım süresi 30 Ağustos çekilişi yapıp kazananı duyuracağım:) 
 elinizi çabuk tutun olur mu:) 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Havludan Paspas Yapımı

Yani yeni havluyla bile yaparım bunu Buradan  ulaşabilirsiniz :)

Orjinal Sew Whiz Mini Dikiş Makinesi

Gittigidiyorda gördüm bu makinayı arkadaşlar 35 TL fiyatı baya uygun sizce nasıl benimde şu ara pekte 500-600 TL  civarnda bir makinaya para verecek bütcem yok ama böyle ufak bi makinaylada işimi görebilirim diye düşünüyorum sizce ?

Kız kardeşimin çizimi :)

Kız kardeşim ve ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık mezunuyuz o ablasının arkasından geldi ama beni geçti gerçekten bu çizimi yapmış eline sağlık kuzum benim...