Ana içeriğe atla

Çocuklar nesneleri farklı görebilir !!!


ÇOCUKLAR NESNELERİ FARKLI GÖRÜRLER

Bizim için hiçbir tehlikesi olmayan resimdeki görüntünün, çocuk için neler ifade edeceğini asla bilemeyiz. Bir çocuğun hayal gücü ile birinci görüntüyü, ikinci görüntüye çeviremeyeceğini kimse iddia edemez.
Haberlerde sürekli gördüğümüz ve duyduğumuz, çamaşır suyu içen, kibrit ie oynayan çocuk haberleri; çocukların hayal gücü ile ilişkilidir. Çocuklar nesneleri; olduğundan farklı yorumlarlar. Bu yüzden; oldukça tehlikeli bir eşya onların gözünde sempatik bir oyuncağa dönüşebilir.
Biz yetişkinlere düşen; empati yaparak, çocuklarımız gibi düşünmek ve onları, onlar gibi düşünerek tehlikelerden korumaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Havludan Paspas Yapımı

Yani yeni havluyla bile yaparım bunu Buradan  ulaşabilirsiniz :)

Orjinal Sew Whiz Mini Dikiş Makinesi

Gittigidiyorda gördüm bu makinayı arkadaşlar 35 TL fiyatı baya uygun sizce nasıl benimde şu ara pekte 500-600 TL  civarnda bir makinaya para verecek bütcem yok ama böyle ufak bi makinaylada işimi görebilirim diye düşünüyorum sizce ?

Kız kardeşimin çizimi :)

Kız kardeşim ve ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık mezunuyuz o ablasının arkasından geldi ama beni geçti gerçekten bu çizimi yapmış eline sağlık kuzum benim...