Ana içeriğe atla

İsme özel mama önlüğü.

Günaydınnnn,
Sipariş aldım ve şoktayım neden mi?  Zeyneb bebeğe yaptığım önlük beğenildi ve sipariş aldım buraya kadar normal,
Karşımdakini bir anne sanırken bir duyarlı baba çıktı nadir görülen kronik bir vaka maşallah diyelim 👏
hemde 1 değil, 2 değil 3 önlük sipariş etti görüldüğü üzere ve hepsini aynı istemişti burda da ben devreye girdim ve farklı farklı yaptım umarım beğenirsiniz... Eşi doğum yapacak dualarınızı da okumuşken edin.
Rabbim ağzınızın tadını bozmasın gelecek olan Asel Irmak'la daha da tatlansın... Ve sihhhh bir de aile panosu var gelicek yapım aşamasında 💕

Not: önlüklerle takım tokaylada harika olur 😍


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Havludan Paspas Yapımı

Yani yeni havluyla bile yaparım bunu Buradan  ulaşabilirsiniz :)

Orjinal Sew Whiz Mini Dikiş Makinesi

Gittigidiyorda gördüm bu makinayı arkadaşlar 35 TL fiyatı baya uygun sizce nasıl benimde şu ara pekte 500-600 TL  civarnda bir makinaya para verecek bütcem yok ama böyle ufak bi makinaylada işimi görebilirim diye düşünüyorum sizce ?

Kız kardeşimin çizimi :)

Kız kardeşim ve ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık mezunuyuz o ablasının arkasından geldi ama beni geçti gerçekten bu çizimi yapmış eline sağlık kuzum benim...