Ana içeriğe atla

2. Evlilik yıl dönümümüz :)


Büyük bir hayal kırıklığından sonra gülmek çok güzel bişey...
Kıızıma annen benimle 1 yıl daha konuşmayacak kızım aramızı yap dediğinde tamam dedim unuttu elimden bişeyde gelmiyor kızsam o saatten sonra ne olacak ağladım oturdumda.
eşim anahtarı alıp gitti pastayı ve hediyeyi emanet bıraktığı yerden almış gelmş ağlamanın yerini gülmek aldı benim ona hediyem el emeği oldu evlilik sertifikası yaptım çerçevenin içine boncuk koyarak bu şelde süsledim...

Aşkım ise bana bunu almış çok teşekkür ederim hayattım :)

Sana bu şarkıyı armağan ediyorum hayatım nice senelere inşallah Ömrüm...




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Havludan Paspas Yapımı

Yani yeni havluyla bile yaparım bunu Buradan  ulaşabilirsiniz :)

Orjinal Sew Whiz Mini Dikiş Makinesi

Gittigidiyorda gördüm bu makinayı arkadaşlar 35 TL fiyatı baya uygun sizce nasıl benimde şu ara pekte 500-600 TL  civarnda bir makinaya para verecek bütcem yok ama böyle ufak bi makinaylada işimi görebilirim diye düşünüyorum sizce ?

Kız kardeşimin çizimi :)

Kız kardeşim ve ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık mezunuyuz o ablasının arkasından geldi ama beni geçti gerçekten bu çizimi yapmış eline sağlık kuzum benim...