Ana içeriğe atla

Tavşan patiğimiz...


İki tane kare örüyoruz ve karelerin tek taraflarını birleştirip süslüyoruz çok basit bir patik ben yapamam ama isterim diyenlere yardımcı olabilirim :)

Yorumlar

  1. bloğunu yeni keşfettim canım,Allah tamamına erdirsiin,cicileri de pek güzelmiş, benim kızımda yaşına girecek inş. çok güzel ve çok zor annelik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Eminm öyledir Annelik :)
      teşekkürler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Havludan Paspas Yapımı

Yani yeni havluyla bile yaparım bunu Buradan  ulaşabilirsiniz :)

Kız kardeşimin çizimi :)

Kız kardeşim ve ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık mezunuyuz o ablasının arkasından geldi ama beni geçti gerçekten bu çizimi yapmış eline sağlık kuzum benim...

Orjinal Sew Whiz Mini Dikiş Makinesi

Gittigidiyorda gördüm bu makinayı arkadaşlar 35 TL fiyatı baya uygun sizce nasıl benimde şu ara pekte 500-600 TL  civarnda bir makinaya para verecek bütcem yok ama böyle ufak bi makinaylada işimi görebilirim diye düşünüyorum sizce ?